Žinių bazė /

Atlikimo laikas

Kas yra atlikimo laikas

Atlikimo laikas nurodo laiką nuo duomenų patikros pradžios iki jos pabaigos. Meditor pradeda skaičiuoti laiką ne nuo užsakymo patvirtinimo, o nuo kandidato sutikimo su duomenų patikra gavimo.

10 pagrindinių priežasčių, kodėl procesas užtrunka

Duomenų patikra visada yra skubus procesas ir kiekvienas užsakovas domisi, kiek laiko tai gali užtrukti. Tai taip pat svarbu ir kandidatui, nes jo duomenų patikra gali lemti, ar jis užims tam tikrą poziciją. Atlikimo laikas priklauso nuo įvairių faktorių ir žemiau Jūs galite pamatyti 10 pagrindinių priežasčių, kodėl procesas užtrunka:

1) Užsakymas yra neaiškus / nepilnas

Informacija ir dokumentai yra pagrindas, kuriuo remiasi duomenų patikra. Jeigu kažko trūksta ar informacija yra neaiški, tai gali lemti duomenų patikros užgaišinimą. Kuo daugiau duomenų klientas nori patikrinti ir kuo senesni jie yra, tuo ilgiau tai trunka.

2) CV neaiškus / nepilnas

Kandidatas yra savo gyvenimo aprašymo autorius ir asmuo, geriausiai žinantis savo istoriją. Jeigu CV yra neaiškus, duomenų tikrintojas turi su juo pasiaiškinti detales, o tai užtrunka.

3) Trūksta sutikimo su asmens duomenų patikra

Jeigu Kandidato sutikimas nėra pridėtas prie Kliento užsakymo, jis turi būti atsiųstas prieš pradedant duomenų patikrą. Jo užpildymas vidutiniškai užtrunka keturias dienas.

4) Kandidatas yra nepasiekiamas

Jeigu duomenys, kuriuos tikriname, yra neaiškūs, natūralu kreiptis į kandidatą pagalbos. Kartais kandidatai serga, atostogauja, yra išvykę ar kitaip nepasiekiami. Kai kurie kandidatai specialiai vengia kontakto, nes nenori turėti nieko bendro su asmens duomenų procesu ar jį atliekančia įmone. Tokiu atveju klientas turėtų nurodyti, kad su kandidatu neturėtų būti susisiekiama.

PASTABA: Nėra jokio reikalo saugoti kandidatą, nes duomenų patikra neturės jam jokių neigiamų pasekmių.

5) Priežastys susijusios su šaltiniais

Didžiausią įtaką užsakymo atlikimo laikui daro šaltiniai. Jie neprivalo atsakyti į užklausas ir negali būti verčiami tai daryti. Šaltiniai patys apsprendžia per kiek laiko jie atsako ir tai dažnai yra susiję su išeiginėmis, švenčių dienomis bei atostogomis. Atostogų metu dažnai įmonėse dirba mažiau žmonių ir tai gali lemti atsakymo greitį.

Kai kurie šaltiniai turi nuostatą neatsakinėti į užklausas. Taip, jie nenori padėti savo buvusiems bendradarbiams ar mokiniams gauti galimą darbą. Mes nežinome kodėl, bet taip yra.

Kai kurios įmonės prašo mokesčio už patvirtinimą. Tai natūralu, turint omenyje, kad duomenų patvirtinimo užklausų daugėja. Kartais mokėjimo procesas užtrunka ir prailgina bendrą užsakymo vykdymo laiką. Jūs kaip klientas / užsakovas turėtumėte būti pasiruošęs padengti šiuos mokesčius.

6) Informacija yra sena

Jeigu tikrinama informacija yra sena (daugiau nei 10 m.), duomenys gali būti perkelti į viešus archyvus ir jų paieška yra sudėtingesnė. Kartais įmonės pačios nebežino, kur saugomi seni įrašai ir kas turi prieigą prie jų.

7) Duomenys yra nepasiekiami

Tikrinama informacija yra saugoma duomenų bazėse, prie kurių prieigą turi tik tam tikri asmenys, kurie šiuo metu nepasiekiami. Kartais įmonės turi apribojimų kokia informacija yra teikiama ir kokiu būtu.

8) Žinių trūkumas

Šaltiniai gali neturėti reikiamų žinių apie asmens duomenų apsaugą ir neatsako nenorėdami pakenkti. Tokiu atveju duomenų tikrinimo įmonė turėtų paaiškinti šaltiniui, ką saugo asmens duomenų apsauga ir kad atsakymas į užklausą nepažeidžia kandidato teisių. Tai reikalauja papildomo laiko.

9) Vidinės šaltinių sistemos nesklandumai

Įmonės dažnai nėra tikros, kas iš darbuotojų yra atsakingas už atsakymą į tokią užklausą. Tai ypač aktualu kalbant apie dideles įmones. Duomenų tikrintojai vengia siųsti užklausas bendro naudojimo el. paštus (pvz. post@selskap.no), nes gavėjas dažniausiai nežino, kas yra duomenų patikra ir nekreipia dėmesio į tokią užklausą.

PASTABA: Įmonėms rekomenduojama sukurti specializuotą el. pašto adresą, kurį prižiūrėtų atsakingi asmenys, pavyzdžiui: studentrecords@university.com or personaloarchyvas@imone.lt.

10) Šaltinis neegzistuoja

Įmonė buvo uždaryta, susijungta su kita ar perpirkta ir niekas nežino, kur saugomi seni įrašai. Dažnai tenka ieškoti senosios įmonės vadovų / darbuotojų ar ieškoti informacijos viešose duomenų bazėse.

Meditor ir atlikimo laikas

Meditor neatidėlioja darbų, tačiau neretai rezultatai priklauso nuo išorinių priežasčių. Mes palaikome gerus santykius su šaltiniais; jie žino, kas mes esame ir ko siekiame. Mes savo ruoštu, žinome, į ką konkrečiai reikia kreiptis ir kokia yra duomenų patvirtinimo procedūra konkrečioje įmonėje. Mes gerbiame šaltinių norus ir stengiamės jų neskubinti.

Mūsų darbuotojai dirba septynias dienas per savaitę ištisus metus ir yra pasiekiami telefonu, el. paštu bei Live Chat programa tiek kandidatams, tiek klientams ar šaltiniams. Tai užtikrina užsakymo įvykdymą per geriausią laiką.