Žinių bazė /

Privalumai

Duomenų patikra be abejonės turi daug privalumų. Kai kurie iš jų yra savaime suprantami, kiti – kiek mažiau pastebimi. Čia rasite 10 pagrindinių priežasčių, kodėl naudinga rinktis duomenų patikrą.

1) Laimingas kandidatas

Vienintelis būdas užtikrinti teisingą kandidato įvertinimą – tai gyvenimo aprašymo faktų patikra. Tokiu atveju kandidatai gauna dokumentus, įrodančius jų biografijos faktų autentiškumą. Šitaip išvengiama situacijos, kai vietoj tinkamiausio kandidato pasamdomas kitas asmuo, suklastojęs savo dokumentus.

2) Užtikrinamas lygiavertiškumas

Duomenų patikrinimas padeda užtikrinti lygiavertį skirtingų asmenų vertinimą. Nuostatos, kad kandidatai turi atitikti tuos pačius reikalavimus, nepriklausomai nuo jų lyties, tautybės, pozicijos ar pažinčių, laikymasis padeda užtikrinti sklandų atrankos supratimą ir procesą bei bendrauti remiantis pagarba ir pasitikėjimu.

3) Geresnis sprendimų priėmimas

Duomenų patikra suteikia papildomos tikslios informacijos apie kandidatą. Daugelis klausimų, kuriuos jūs užduodate darbo pokalbio ar įdarbinimo metu, yra atsakomi tikrinant duomenis. Tokiu būdu jūs gaunate daugiau faktų, leidžiančių priimti greitesnius sprendimus.

4) Patenkinti kliento reikalavimai

Kaip paslaugų teikėjai jūs būsite daug patrauklesni, galėdami dokumentuoti sistemingą duomenų patikrą. Vis daugiau įmonių reikalauja duomenų patikros kaip atrankų proceso dalies – kai kurios iš jų net turi specifinius reikalavimus, kuriais siekia užtikrinti savo saugumą, jei atsirastų nesklandumų.

5) Norminių reikalavimų atitikimas

Vyriausybė yra nustačiusi konkrečius reikalavimus daugeliui privačių bei viešų veiklų. Dirbantiems infrastruktūros srityje privalomas saugumo patikrinimas, dirbantiems finansų srityje – sertifikavimas, kredito istorija, dirbantiems su vaikais – kriminalinių įrašų patikrinimas. Taip pat egzistuoja ir nemažai kitų sričių, kuriose privalomi tam tikri duomenų patikros elementai.

6) Kokybės standartų atitikimas

Nesvarbu, ar įmonė turi savo vidinius kokybės standartus ar turi atitikti ISO sertifikavimo reikalavimus, uždaviniai išlieka tie patys. Jūs turite nusistatyti veiksmų planą ir dokumentuoti jo įgyvendinimą. Duomenų patikra palengvina šių reikalavimų laikymąsi tiek pačiai įmonei, tiek jos auditoriams.

7) Saugumo didinimas

Žinojimas, ką samdote ar su kuo pasirašinėjate sutartį, informacija apie kandidato darbinę biografiją bei įvertinimą, ir tai, kad kandidatai nėra nuslėpę asmeninių verslo interesų, užtikrina didesnį saugumą. Tai ne tik saugo nuo įsibrovėlių, tačiau taip pat ir padeda suvokti, kas yra įmonės viduje. Didesnis saugumo lygis sumažina sužeidimų, nelaimingų atsitikimų, nuostolių ar sabotažo riziką.

8) Įmonės reputacijos išsaugojimas

Įmonės saugumo ir kokybės standartų pažeidimas gali turėti lemtingų padarinių įmonės operacijų bei reputacijos srityse. Tą patį galima pasakyti ir apie netinkamą darbuotojų pasirinkimą, kuris gali kelti pavojų ar būti žalingas įmonei. Nepakankamas dėmesys kandidatų atrankai gali turėti skaudžių pasekmių ir sukurti nerūpestingos įmonės reputaciją.

9) Skaidrumo skatinimas

Duomenų patikra – tai ne įtarinėjimai ar paslapčių paieška. Tiek visuomenė, tiek individas turėtų priprasti prie minties, kad natūralu, jog informacijos gali būti paprašyta, ji gali būti surinkta, patvirtinta ir dokumentuota. Tik taip įmanoma užkirsti kelią nepasitikėjimui duomenų patikra.

10) Laiko ir pinigų taupymas

Natūralu, kad dėl 9 anksčiau išvardintų punktų įmonė sutaupo laiko ir resursų. Teisinga informacija yra pasiekiama anksčiau, lieka mažiau neatsakytų klausimų, įdarbinama mažiau netinkamų kandidatų, mažėja susižeidimų, žalos bei nesėkmių rizika, daugėja laimingų klientų ir darbuotojų. Visa tai prisideda prie verslo pelningumo.

Kontaktai

Meditor Baltic UAB
+370 618 88507
[email protected]