Žinių bazė /

Rezultatų panaudojimas

Duomenų patikra gali padėti atsakyti į daugybę klausimų. Teisingai panaudota ji gali padėti atskleisti rimtus neatitikimus ar kitą svarbią informaciją, padėsiančią priimti tinkamus sprendimus.

Negalime garantuoti lengvesnio atrankos proceso. Duomenų patikros rezultatai gali sukelti abejonę dėl anksčiau gautų dokumentų, gali atsirasti naujos svarbios informacijos arba galite būti priversti imtis prieš tai nenumatytų veiksmų.


1) Pasirinkite kriterijus

Iš anksto nuspręskite, kokie rezultatai ar kriterijai yra pakankami, o kuriems reikia naujo įvertinimo.

2) Pasirinkite pasekmes

Numatykite veiksmus, kurių imsitės. Tai gali būti pakartotinis įvertinimas, papildomi klausimai kandidatui, pranešimas atitinkamam asmeniui ar struktūrai, proceso atšaukimas.

3) Atlikite vertinimą

Peržiūrint duomenų patikros rezultatus svarbu atsiminti, kad jie priklauso nuo pateiktų duomenų. Jei kandidato gyvenimo aprašymas yra abstraktus ar nepilnas, patikros rezultatai gali neatitikti realybės. Jei informacijos nėra, nėra ir ko tikrinti.

Faktas, kad kandidato duomenų patikra atskleidė neatitikimus jo gyvenimo aprašyme, dar nereiškia, kad jūs negalite jo samdyti. Kompanija turi pati priimti sprendimą, kaip naudotis gautais rezultatais.

4) Rezultatų įvertinimas

Rezultatų panaudojimo efektyvumą didina jų įvertinimas (žalia = patvirtinta, geltona = nerasta, raudona = neatitikimas).

Prisiminkite, kad neatitikimo ar duomenų neradimo priežastis gali būti klaidingos informacijos suteikimas (kandidato vardo pasikeitimas, spausdinimo ar vertimo klaidos). Taip pat svarbu prisiminti, kad gali klysti ne tik kandidatas, bet ir šaltinis.


Jūsų turima informacija yra teisinga. Šaltinis patvirtina tai, ką sako kandidatas.


Kartais informacija negali būti patvirtinta. Tai nereiškia, kad joje yra neatitikimų ar klaidų. Šaltinis (įmonė ar mokymosi įstaiga) gali būti nepasiekiamas, bankrutavęs, uždarytas ar susijungęs su kita įmone. Taip pat gali būti, kad šaltiniai saugo tik tam tikro senumo informaciją.


Šaltinis pasiekiamas ir pavyko užmegzti su juo kontaktą, tačiau jis patvirtina kitokią informaciją, nei teigia kandidatas. Nuokrypiai gali būti klasifikuojami pagal rimtumą arba klaidos tikimybę, priklausomai nuo to, kas svarbiau. Atminkite, kad informacijos neatitikimai dažnai kyla ne dėl kandidato pateiktos melagingos informacijos, bet tiesiog dėl nerūpestingumo, nesusipratimo ar atsainaus požiūrio.

Meditor rezultatų panaudojimas

Meditor tikslas yra visuomet susisiekti su tinkamu šaltiniu. Kadangi mes atliekame ne rekomendacijų patikrą, vengiame susisiekti su kandidato nurodytais šaltiniais. Laikydamiesi konfidencialumo politikos, vengiame siųsti užklausas bendruoju įmonės elektroniniu paštu nebūdami tikri, kas už jį atsakingas.

Mes negalime šimtu procentų garantuoti, kad šaltinis pateiks mums teisingą informaciją, tačiau remiantis patirtimi galime teigti, kad mūsų šaltiniai yra pakankamai patikimi. Jie mus – mūsų darbuotojus bei procedūras – pažįsta ir atsako, kai tik turi laiko ir galimybę. Gavę atsakymą, kuris mūsų manymu yra neteisingas ar nepilnas, tęsiame bendravimą su šaltiniu tol, kol gauname atsakymą, kurį klientas galėtų tinkamai panaudoti.

Mūsų darbuotojai formuluoja savo užklausas tiksliai nurodydami, kokios informacijos ieško. Kartais nutinka, kad šaltinis savo atsakyme pateikia daugiau informacijos, nei jo buvo prašoma. Mes nemanipuliuojame ir netaisome šios informacijos, o pateikiame ją ataskaitoje, nepaisant to, ar ji palanki, ar nepalanki kandidatui.

Kontaktai

Meditor Baltic UAB
+370 618 88507
[email protected]